lauantaina, syyskuuta 15, 2007

The End, El fin del cuento

Vaikka tarina onkin jo päättynyt, innostuin päivittämään sivuni linkkejä. Omien juttujen lueskeleminen pienen tauon jälkeen toi paljon hyviä muistoja mieleen. Ja en voi kuin ihmetellä tätä tekstin määrää mitä oon kirjottanu. Näin jälkeenpäin kun kattelee, niin todellakin kannatti tehdä blogi. Niin siisti muisto se on koko menneestä vuodesta.

Matkakertomuksenkin sain viimeisteltyä koulua varten. Hassua miettiä, että parhaillaan Valenciassa ovat uudet vaihtarit vallanneet kaupungin, etsineet kämppiä, olleet ihan pihalla... ja hirveessä helteessä. Täällä sitä vaan kuunnellaan vesisadetta ja odotellaan kurakelejä. Näin se aika vaan kuluu. Valencia on mennyttä aikaa minun kohdallani, ja edessä uusia juttuja uusin haastein.

Vielä jos joku joskus uurastaa blogini parissa lukien vaikka koko tarinan läpi, niin olisi kiva kuulla joku kommentti. No mutta taas on aika vaieta, toistaiseksi.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon tässä jo jonkun aikaa lueskellu blogias ja ei voi muuta sanoo, et on sulla ainaki sana hallussa ja tosi hienot on kuvat! Herää itelläki innostus Espanjaan, vaik pitäs kyllä hoitaa pakol.kieliharjottelu naapurimaassa Ranskassa, mut oon kuullu sen verran kurasta juttua koskien ko.maata, et vähän kyl epäilyttää.Espanja however kiinostaa koko ajan vaan enemmän ja blogillas on kyl ollu omat vaikutuksensa siihen:D
Et jos et viel vähään aikaa menis poistamaan blogias, on sen verran aurinkoiset jutut et kiva välillä lukee:)

Sangu kirjoitti...

Kiva kuulla vielä pitkän ajan jälkeenkin positiivista palautetta! Vaik en tiä kuin kauan tää kommentti on ollu tuol hyväksyttävänä, kun ei tuu enää seurattua..

Unknown kirjoitti...

Vautsi! Luin koko blogis läpi, vaikka aikaa meni. Ite oon kans suunnitellu vaihtoa Valenciassa, tosin Erasmuksena en voi enää mennä kun sen mahiksen käytin Italias. Joka tapauksessa tonne olen suuntaamassa keinolla millä hyvänsä. :) Toivottavasti se kämppä löytyy kans, pitäs viel saada semmonen mihin toi mies sais tulla kuukaudeks mun huoneeseen. Enkä kyllä Espanjaakaan niin kovasti osaa, vaikka pari kurssi olen käymässä ennen vaihtoa. Kiitos hirveästi kattavasta blogista! :)

Sangu kirjoitti...

Kiitos kiitos!